Valentijn <3

Dit is het algemene forum en is ook voor iedereen toegankelijk... Dit is dus een forum waar alles welkom is, zolang dit netjes blijft!
Plaats reactie
Cassy
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1046
Lid geworden op: 28-05-2013 01:56

Valentijn <3

Bericht door Cassy » 07-02-2014 01:01

Valentijnsdag komt er aan <3
Om het forum vast in de stemming te brengen voeg ik hier een aantal mooie foto's toe n.n

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Afbeelding[/url] Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Love is in the air!
Eat less, weigh less.
Dear Mia, I choose Ana.
We will be heroes.

Gast

Bericht door Gast » 07-02-2014 06:54

ik vind valentijn nogal commercieel opzet maar wel leuke foto's <333

xxxBennyxxx
Moderator
Berichten: 762
Lid geworden op: 07-12-2013 11:53

Bericht door xxxBennyxxx » 07-02-2014 12:23

BringMeThePerfection schreef:ik vind valentijn nogal commercieel opzet maar wel leuke foto's <333
Heb je wel gelijk in....
Maar dit jaar ga ik er toch wel aandacht aan besteden.... voor de allereerste keer.
Ik heb dan ook het liefste meisje van heel de wereld. :)
To reach a star, you gotta have a dream and to have a dream, you gotta have a strength...
To be that strong, you gotta have a will and the will is within your heart...

Angel
Proefperiode
Berichten: 52
Lid geworden op: 01-01-2014 22:24

Bericht door Angel » 08-02-2014 23:18

oh benny.
Ik ben ook het super gelukkigste met men meisje nu, maar voor ons nog steeds geen reden mee te doen aan die commerciele brol.
Valentijn is de enigste dag waarop we weten elkaar GEEN aandacht te geven.
Voor ons is het alle dagen valentijn, behalve met valentijn zelf. Om toch maar niet mee te doen aan de commerce.
Precies of alleen dan mag je van elkaar houden, samen met de hele rest van deze wereld..
Nje spasiba.

Wij verrassen elkaar liever zo veel mogelijk tussendoor, met zinvolle attenties.
Niet ze schattige knuffelbeertjes of hartjescadeautjes die met valentijn bedoelt zijn.
Vorige keer, ik wist dat ze beter gitaar wil leren spelen, wat kopen we haar, een gitaar van 900 euro, ik weet dat ze van japanse cultuur en dergelijks houd, dus dan gaan we eens naar een expo ervan. (en ondertussen ook maar eens sparen voor een reisje naar daar :p)..
Kind was eens wat overspannen, wat doen we, we boeken een ontspanne verwenweekend..
en ga zo maar voort..
Cadeaus die zinvol zijn en waarmee je elkaar echt een plezier doet.
Geen cadeaus die gemaakt worden voor die commercielen bucht die bij blijven de dag zelf en die een week erna al vergeten zijn..
Ik ben tegen dat hele commerciele valentijn gedoe.. Ik zie mijn meisje het hele jaar door super graag en maak haar dat ook het hele jaar door duidelijk. Niet alleen met dat stomme valentijn gedoe!

Gast

Bericht door Gast » 09-02-2014 02:31

Ik ben het met Angel eens, wel leuk dat je zoveel voor je vriendin doet! ze boft echt met jou <3

Elissabeth
Moderator
Berichten: 923
Lid geworden op: 27-05-2013 17:35

Bericht door Elissabeth » 09-02-2014 10:12

Ik vind valentijn leuk :) maar je maakt wel een goed punt.

Als ik die foto's zie, krijg ik vlindertjes in mijn buik en denk ik aan hem. :love: Ik hoop echt dat het wat wordt tussen ons ^-^

<3
Fight for it! Enjoy it!

49 48 46.7 46 44 42 41 40

Queen Of Starvation
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 219
Lid geworden op: 29-11-2013 15:33

Bericht door Queen Of Starvation » 15-02-2014 21:14

Valentijn vieren met het liefje was super! <3
Thin is beautiful but even thinner is perfection....

Angel
Proefperiode
Berichten: 52
Lid geworden op: 01-01-2014 22:24

Bericht door Angel » 28-02-2014 21:27

BringMeThePerfection schreef:Ik ben het met Angel eens, wel leuk dat je zoveel voor je vriendin doet! ze boft echt met jou <3
Ik bof meer met haar denk ik hoor.
Zij doet naar mijn gevoel meer voor mij dan omgekeerd,
Zij zorgt ervoor dat ik in rusland graak, dat ik overal ook gratis binnen kan (concerten, festivals),
als ik er mentaal onderdoor zit (en zij niet moet toeren, want dan kan ze moeilijk over en weer gaan) komt ze ook naar belgie,
Zo heeft ze vorig jaar ook een maand in belgie gezeten en is de release van haar eerste solo album (waar ze aan aant werken was) ook een maand opeschoven..
In november toen men paard zo ziek was en ik het gewoon niet zag zitten is ze af gekomen om hem mee te verzorgen,
Ze is zelfs al een paar keer naar belgie gekomen omdat ik in vrij gevaarlijke situaties zat en dan is ze me er komen uit helpen..

Wederzijds is het vrij gelijk, maar vooral financieel doet ze ook veel voor me, (gezien ik nog niet echt vast werk heb, springt ze echt wel bij als het nodig is, ze betaalt altijd men vlucht en betaalde men paard zijn dierenarts kosten ook mee, ook toen ik vorig jaar in de shit zat omwillen van dat beest heeft ze ook een mooi bedrag overgeschreven om hem te kunnen houden)

dus dan kan zo een gitaar en een verwenweekend met alles er op en er aan enzo er wel eens van af lijkt me :P

Gast

Bericht door Gast » 02-03-2014 09:08

true dat haha, leuk dat jullie zo hecht zijn en zo veel voor elkaar doen <3

Plaats reactie